RSS

Łeb urwać Hydrze.

28 lis

Są rzeczy, których nie lubimy robić albo nie potrafimy robić, albo zwyczajnie nie czujemy się w tej materii. Ja też mam takie, do tych kategorii zaliczają się wszystkie prace domowe ze sprzątaniem na czele. Jak ja tego nie cierpię! Ale co tam, życie to nie bajka trzeba się z nim brać za rogi. Jak się nie pamięta jak się szyło, trzeba się nauczyć od nowa. Więc walczę dziś od rana, od czasu do czasu wyjeżdżając a to po kawałek materiału, a to po jakieś nici, a może guziczki się przydadzą, cholera wielkiej igły też w domu nie ma.

I wywalczyłam, rankiem coś łatwiejszego, popołudniem trochę trudniejszego. Efekty są następujące (proszę się nie śmiać, krytyka tylko konstruktywna!):

 
6 komentarzy

Posted by w dniu 28 Listopad 2011 w maszynopisanie, życie

 

Tagi: , , ,

6 responses to “Łeb urwać Hydrze.

  1. Norbert

    29 Listopad 2011 at 00:59

    Piękności!

     
  2. Krystiana

    29 Listopad 2011 at 19:12

    -ale fajne-nie narzekaj…. ;-)

     
  3. mikamora

    10 Luty 2012 at 18:02

    Piękna gruszka. Pozazdrościć :)

     

Dodaj komentarz

 
gdybymbyłaktorem

blog o amaktorstwie

Obszary | kultura i zepsucie | blog o kulturze niepopularnej

Blog, kultura, muzyka, film, animacja, fotografia, sztuka, malarstwo, podróże.

Małgorzata Południak

Czekając na Malinę "Malina i ja, mimo całej odmienności odczuwamy ten sam lęk przed naszymi imionami" - Ingeborg Bachmann

dr Adam Zemełka

z mojego życia

Słowo dnia

na codzienne rozruszanie umysłu

Blogs Of The Day

Just another WordPress.com weblog

strong medicine

~ braininhand ~

ASZdziennik

Najlepsze zmyślone newsy w kraju

Angie's Diary

Ktoś powiedział:" życie ma sens, jeśli się o nim opowie"

Spilled Ink Poetry

"Poezja bierze początek ze wzruszenia rozpamiętywanego w spokoju." William Wordsworth

Doradztwo i Coaching

WSNHiD & ICF - POZNAŃ

Twórcze życie

"To możli­wość spełnienia marzeń spra­wia, że życie jest tak fas­cy­nujące."

Psychologika prawnika

Narracje o psychologii w prawie i prawie dla psychologów

InnaM

fat-bottom girls... make the rockin' world go 'round

Little Town Shoes

zapiski o życiu w Nowym Jorku

z mojego życia

Stany antysymetryczne

Marcin Perzanowski fotografuje

KWIAT POMARAŃCZY

codzienne inspiracje, smak przygotowanych potraw i optymistyczne nastawienie każdego dnia, no prawie :)

Myśli nieuczesane

Wszystko i nic, czyli o czym myśli młoda matka

PASJONATY

Artykuły, przemyślenia, opowiadania, historie, wpisy owiane erotyczną scenerią.

Czupryna na Gumie

Blog motocyklowy, czyli na dwóch kołach przez świat.

potargane rzęsy

czyli o wszystkim, choć wybiórczo ;)

Trochę kultury

by Mecenas

Jadźka

Gawędy chałupczane, czyli matka wyrodna Juniorków

Pod namiotem życia

Namiot jest tymczasowym schronieniem. Rozbijam go wirtualnie nad paroma cytatami, spostrzeżeniami czy fotografiami. Niech nie mokną.

Wykorzystaj To!

There the magic happens

strassenfotojournal

Straßenfotografie - Street Photography By Cornelia Lohs

z mojego życia

Oczarowal mnie psi swiat

czyli blog o psychologi i behawioryzmie

Zaczytana

Nieśmiałe wyznania czytelniczki

nobody

on this blog, you will not find anything

monochrome80iso

Michał Patroń - Fotoblog

BlueBird

Jestem dzieckiem drogi krętej...

even21 - w moim ogrodzie...

mały świat potyczek językowych

Dary Lasu

opowiadania z życia w lesie

Oczy W Oczy

Fotoblog Przyrodniczy Izy i Darka

Życie v2.0

Młodość + Doświadczenie + Pasja = Życie od nowa

ina3b

4 out of 5 dentists recommend this site as the most unhealthy thing ever.

z mojego życia

Minta Eats

In France, cooking is a serious art form and a national sport.

Pani Riposta

cięta jest, złośliwa jest i nigdy nie szuka poklasku ...

Justyna

moje miejsce w sieci

KORONKA

z mojego życia

andrei plimbarici

Calatorind Descoperi

z mojego życia

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Join 438 other followers

