>rosyjskie konfitury…

>

Lubię Jandę. Od czasu jak jestem starszą Panią nawet bardzo ją lubię. Dziś przypadkiem włączyłam program pierwszy i okazuje się, że dziś w Teatrze Telewizji lecą Rosyjskie konfitury w reżyserii właśnie Jandy. Zamierzam obejrzeć. Zwłaszcza, że od dziecka przepadam za rosyjską literaturą.

7 uwag do wpisu “>rosyjskie konfitury…

  1. >Wybrać się, taaa, to mój jedyny wolny weekend, który nadchodzi. Wyskakiwanie do Wawy, to jak wyprawa na urlop ;/Cyntia, poszukam, dziękuję 🙂

  2. >co za cholera zdecydowała, że teatr telewizji jest tak późno, ale dotrwałam obejrzałam i chyba muszę obejrzeć jeszcze raz, bo zupełnie co innego widziałam niż w zapowiedzi 😉

Skomentuj

