telefon.

Czasami odbieram telefony od numerów których nie znam. Nieczęsto, ale zdarza się. Dziś nawet nie zerknąwszy kto zacz dzielnie wyskrzeczałam tak słucham wprost do mikrofonu. Nie spodziewałam się usłyszeć po drugiej strony właśnie Jego. Jest jedną z niewielu osób, które nieprzerwanie szanuję i to już prawie od dwóch dekad. Macie jakieś autorytety w życiu, osoby, które darzycie szacunkiem? U mnie z tym krucho i zastanawiam się, czy to moja cecha osobnicza, czy po prostu taki jest dziś ten świat?

15 uwag do wpisu “telefon.

    • autorytety są włąściwe dla autoretytobiorcy? czy są uniwersalne? są tak rzadkie jak bardzo ktoś ich potrzebuje, dostrzega?

  1. Witam:))
    podobają mi sie Twoje zapiski i chętnie zostanę!
    a jesli chodzi o autorytety: w zasadzie ich nie mam. Nie wzoruje sie na żadnym konkretnym człowieku, czy podstawową prawdę: żyj i daj żyć innym można uznać za autorytet? pozdrowienia

    • witam serdecznie

      wydaje mi się, że żyj i daj żyć innym to za mało… ale mogę nie mieć racji

      ps. ja bywam u Ciebie regularnie od dłuższego czasu🙂

  2. Autorytety przestały by być autorytetami gdyby było ich wiele. Przecież cenimy je za wiedzę, opanowanie czy też inne rzadko spotykane cechy. Są jak rodzynki w cieście, chodź jest ich niewiele, zdecydowanie poprawiają jego smak gdyż są wyraziste i pełne przez co zdecydowanie kontrastują z kruchością i miękkością ciasta.
    Ponieważ Twój autorytet pełni tę rolę już prawie od dwóch dekad, to chylę czoła przed Nim, musi być wyjątkowy. Uważam, że masz dużo szczęścia w tej materii gdyż w niej zdecydowanie liczy się jakość, a nie ilość.🙂

    • to fakt, że zawsze ich mało… tylko, tylko że to my decydujemy ilu ich jest… obecny sposób na życie nie sprzyja uznawaniu kogoś za autorytet raczej dzięki mediom nabraliśmy maniery obśmiewania i wykpiwania kogoś/czegoś co wystaje ponad przeciętność

      ps. witaj, witaj🙂

  3. Można mieć wpływ na kogoś tak silny, że można narzucić tej osobie autorytet, to fakt ale czy można to uczynić wbrew woli tej osoby?

    • weż pod uwagę, że są ludzie, którzy potrzebują tego, aby ktoś im wolę narzucił… i to wcale nie dzieje się wbrew ich woli, tylko za ich zgodą..

      w przeciwnym razie (jeśli ktoś się naprawdę nie zgadza, aby mu narzucić wolę) nie można mu jej narzucić… bo jak to sobie wyobrażasz…? samo gadanie to nie ja, On mi kazał jest bez sensu, bo przecież w ostatecznym rozrachunku to ja podejmuję decyzję, co zrobi mój rozum, serce i inne członki

Skomentuj

