Mała Pierdoła…

… w całej okazałości ;).

20 uwag do wpisu “Mała Pierdoła…

  1. Jaki śliczny psiutek, taki kieszonkowy :))) . To Sznaucerek? Ciekawe, jak na nią wołasz ” Pierdółka” „Mała Pi” czy może masz jakiś inny skrót 🙂
    Imię naszego Psa (którego mogłabym również nazwać „Dużą Pierdołą”) ma nieco pokręconą etymologię. Czesio – to nic innego jak …Manchester. :))) Nasi synkowie (stare chłopiska) kibicują MUnited (nie mylić z City, bo zniewaga:), więc Psu dali Chester – taki skrót. A potem to już tylko Ches, Czes, Czesław, Czesio :))) A że czasem głupiiiii, panie, to mu ten Czesio bardzo pasuje :)))
    W każdym razie Małą Pierdołę serdecznie od Czesia pozdrawiam 🙂

    • na blogu są fotki – mieszaniec z dużym wpływem wilczura 😉
      On ma mnóstwo rzeczy które mną pachną nie pomaga, sam natomiast upodobał sobie kłaść mi się w łóżku ilekroć wychodzę. Na nic stawianie materaca w pionie, cwaniak sobie przewraca i wyleguje.

      Zostawiałam mu tez włączone radio, zabawki do których wrzuca się do środka żarcie i ciężko wyjąć, jak i Pani Wete dala mi środki uspokajające – w szczególnych wypadkach jak długo mnie nie będzie te mu daje ale sporadycznie – nie mam sumienia go karmić dzień w dzień.

      Najlepszą radę dała mi moja walnięta w czajnik sąsiadka – powiedziała bym zabierała psa ze sobą do pracy.

    • moja najwięcej rabanu robi jak się zaczyna awanturować o coś. Przednia komedia, pies kłóci się z właścicielem 🙂

Skomentuj

