spacerowo.

Czego używacie do obróbki zdjęć? Jak Lightroom, niestety jest to wersja próbna ograniczono czasowo, co wiąże się z koniecznością zmiany daty systemowej. Myślicie, że cofanie daty, to takie samo piractwo jak wklepanie jakiegoś klucza z cracka, czy może trochę mniejsze ;).

11 uwag do wpisu “spacerowo.

  1. Corel Photopaint nie jest graficznym programem, to typowy kombajnik do obrabiania zdjęć. Photoshop Elements również. Najlepiej ściągnij demo i pobaw się. Masz chyba miesiąc czasu.

    • wiem, ale kupiłam jakiegoś małego corela do firmy i tam też jest coś od zdjęć, jak wrócę do domu muszę to przebadać dokładnie.

    • corela nawet mam oryginalnego, musiałabym tylko na jakieś szkolenie się wybrać.. jakoś te graficzne programy nie są moimi ulubionymi.

  2. Tak, to jest też piractwo 🙂 Z darmowych Picasa jest dobra, PhotoFiltre albo kupić Photoshop Elements za 350 zł. Ja właśnie tak zrobiłem i jestem zadowolony. Corel ma Paint Shop Pro jakieś 100 zł taniej. Lightroom do amatorki to jak jazda do pobliskiego sklepu po bułki bolidem F1 🙂

Skomentuj

