zafundowałam…

… sobie dziś oksybrazję. Zupełnie przypadkiem, przejeżdżając obok, wstąpiłam i dałam się skusić. No cóż efekty za dwa dni. Zobaczymy. Muszę jeszcze koniecznie do fryzjera, samopoczucie na brzydkie kaczątko towarzyszy mi od ubiegłego tygodnia.

„Oksybrazja to nowy rodzaj mikrodermabrazji wykonywany strumieniem tlenu oraz rozproszonych kropli soli fizjologicznej.Jest to tak zwana „miękka” mikrodermabrazja nie wywołująca podrażnienia skóry.

Zabieg wykonywany jest na mokro, daje uczucie chłodu i ukojenia, co jest szczególnie ważne w przypadku cery wrażliwej, skłonnej do rumienia. Oksybrazja dodatkowo poprawia nawilżenie skóry i dotlenia ją.

Efekt oczyszczenia i odświeżenia skóry jest podobny do tego, który możemy uzyskać przy pomocy mikrodermabrazji proszkowej. Oksybrazja nie powoduje podrażnienia skóry, dlatego nadaje się dla każdego rodzaju cery, nawet dla osób z cerą naczynkową, skłonną do rumienia. „

15 uwag do wpisu “zafundowałam…

  1. A ja dopiero muszę najpierw pójść do dermatologa, żeby mi powiedział, czy na tyle już wyleczyłam syfki, że mogę iść się ogarnąć do kosmetyczki… A marzę już o tym straszliwie!

  2. Oj, to coś dla mnie🙂 Wrażliwa z kruchymi naczynkami i choć coraz starsza, to wciąż się rumieni :))) A drogie to?
    A mogę spytać o tą autoszczepionkę? Syn (dorosły) ma problemy z cerą (od niedawna, dojrzewając był gładziutki, jak niemowlę), jest pod opieką dermatologa, ale jednorazowy koszt leków zabójczy… Pozdrawiam, zajrzę za jakiś czas, lub może napisz do mnie maila?
    parla.mi@wp.pl

    • dostałam skierowanie od lekarza, zaraz po maturze, polega to na tym, że z wydzieliny stanu zapalnego badają jakie bakterie zaatakowały i hodują szczepionkę – goiło się w oczach, z każdym zastrzykiem było widać poprawę… ja robiłam to w instytucie mikrobiologii w poznaniu na wieniawskiego – polecam, nie ma się co truć antybiotykami

      a oksydermabrazja tutaj kosztuje 80 zł – pozdrawiam i powodzenia dla syna, wiem co to za ból…

Skomentuj

