dostałam…

… dziś prezentację od koleżanki na temat wyższości kobiet nad mężczyznami. Nie lubię takich maili, ale niektórych nie da się oduczyć wysyłania. Przeczytałam… nawet się pośmiałam, a poniżej cytat:

Bóg wezwał Adama do siebie i powiedział: Mam dla Ciebie dwie wiadomości: dobrą i złą.

Adam chciał najpierw usłyszeć tą dobrą, więc bóg oznajmił mu, że otrzyma dwa nowe organy: mózg i penisa.

Super – powiedział Adam, a ta zła wiadomość?

W odpowiedzi usłyszał – nie masz dostatecznie dużo krwi, aby te organy pracowały równocześnie.

21 uwag do wpisu “dostałam…

    • tia… ale ostatni komć Eulali był „taki tam”, ciekaw jestem jej miny gdyby doszło do umieszczenia foty😀

    • Mam tylko nadzieję, że Eulalia się nie gniewa bo bym popełnił harakiri…

    • starego metalowca nic nie jest w stanie zaskoczyć, poza tym Marylin Manson jest jednym z moich ulubieńców do dziś…

Skomentuj

