moja kochana…

… najdroższa Pani! Jestem pewna, że mogę Ci pomóc w prowadzeniu auta. Zechciej w to uwierzyć. Potrzymam Ci kierownicę, pobawię się kierunkowskazem, może nawet zamacham wycieraczkami.

Tylko POZWÓL mi tam PRZEJEŚĆ!

14 uwag do wpisu “moja kochana…

  1. Moja przedziera się środkiem pomiędzy fotelami 🙂
    Podczas jednej z pierwszych podróży, gdy włączyłem wycieraczki zaatakowała je i odbiła się od szyby 🙂

    • szelki też nabyłam i jeździła ze mną na przednim siedzeniu, ale:

      1. przez szelki musiałam wymienić napinacz pasa, bo universalany nie znaczy do volvo,
      2. wciąż była na słońcu
      3. kupiłam do tyły pokrowiec na tylnie i przednie siedzenia, ma tam kocyk i cień, dobrze jej tam…

    • Też kupiłem pokrowiec na tył bo z przodu za bardzo się wierciła. Raz nawet, przed zakupem szelek, władowała mi się na kolana. Musiało to zabawnie wyglądać – pies za kierownicą.

    • moja uwielbia wystawiać ryjek przez otwartą szybę więc zostawiam jej tyle luzu, i powiem wam że obraz jest przedni w bocznym lusterku gdy uszy jej falują na wietrze 🙂

    • szukam na po warsztatach oryginalnej zapinki do volvo, żeby przerobić pas.. póki co stosowanie pasa kosztowało mnie 262 złote (wymiana napinacza)

Skomentuj

