gdybym…

zaczęła wstawiać posty sprzed pół roku, to nadal byłyby aktualne. Nic się nie zmieniło. Do października, a nawet do końca roku nadal będę w tym samym miejscu. Nadal nie będę wiedzieć, gdzie mieszkam. Za tym idą wszelki niedogodności stanu zawieszenia.

Trudno podjąć decyzje o rozwijaniu firmy, kiedy wciąż musi być gotowa do ewentualnej przeprowadzki. Trudno zapisać się na jakikolwiek kurs, kiedy w każdej chwili może się okazać, że to niewłaściwe miasto. Trudno, trudno, trudno… Ja wiem, nikt nie obiecywał, że będzie łatwo.

Ale potrzebuję wyzwań, żeby czuć się szczęśliwą. Potrzebuję być potrzebną, żeby mieć cel i powód by rano wstać z ochotą. Potrzebuje kogoś do kochania.

12 uwag do wpisu “gdybym…

  1. Tak naprawde to zycie jest jednym wielkim znakiem zapytania i moim zdaniem to jest wlasnie jego wielki urok. Wiem, niepewnosc zwlaszcza w kwestii „gdzie mieszkam” jest conajmniej uciazliwa, ale tez dopoki nie masz na to wplywu postaraj sie znalezc w tym jakis urok. Tym sposobem szybciej minie:))

    • Ja rozumiem, ze tak reagujesz i czujesz, ale osobiscie uwazam, ze to jest konsekwencja jakiejs samodzielnie podjetej decyzji i szukalabym uroku za wszelka cene. Moim zdaniem warto chocyby po to zeby sie nie dolowac.

  2. Żyj jak by nie było żadnej rozterki, żyj chwilą. Wiem, że łatwo się to mówi, ale w chwilach niepewności ja tak robię wtedy jest troszkę łatwiej.🙂

  3. bez tego nie byłabyś sobą, spokojnie zmiany zawsze są, trzeba codziennie mierzyć się z nimi, dasz radę jak zawsze.
    ja ostatnio muszę mierzyć się z sobą np.😉 zdobyłam się na obcasy w pracy od trzech dni mam teraz 173cm;) tylko jak wzbudzić postrach, masz jakieś metody ?:)

    • hmmm zwolnić zdążę;) hmmm jak zdobyć szacunek? Wydaje mi się że jest, ale za miękka jestem, zbyt trudno powiedzieć wprost osobie która nie przykłada się do pracy co o tym myślę, dziś jak za trzecim zwróceniem uwagi dopiero ruszyła się osoba do pracy, to chyba nie mają do mnie szacunku… kurde jak jak bym chciała mieć już staż na takim stanowisku z 10 lat;)

    • trudno Ci tak coś zdalnie poradzić, na niektórych to faktycznie tylko zamordyzm działa… ale może trzeba jak z psem nawet 50 razy powiedzieć, że nie wolno… i może załapie jeden z drugim🙂

Skomentuj

