wydawało mi…

… się, że mam tylko kilka margerytek w ogrodzie. Nic bardziej złudnego. Postanowiłam dziś je poprzycinać, bo przekwitnięte pąki nie wyglądają romantycznie. Czego się nauczyłam przy okazji?

  • Matka miała rację, mówiąc jak Ci zimno, weź się za robotę, to się rozgrzejesz – płonę!
  • Zakładaj rękawiczki, bo nigdy nie wiadomo kiedy przetniesz sobie palec sekatorem albo nadziejesz się na jakiś cierń (cierń abstrahując od margerytek oczywiście).
  • Kosz na śmieci mamy zdecydowanie za mały do takich operacji.
  • Kiedy zrobisz coś własnymi rękoma cieszy szczególnie, nawet niewielka rzecz.

6 uwag do wpisu “wydawało mi…

Skomentuj

