wkurwiła mnie baba…

… setnie, tysięcznie a nawet milionowo. Klienci na dom przyprowadzili jakąś kuzynkę architektkę, tudzież projektantkę. A ta jak zaczęła się wymądrzać, to do dupy, tamto do dupy i jeszcze tamto do dupy. Myślałam, że jej przywalę. Żałuję, że nie spytałam o nazwisko obejrzałabym jakieś jej dzieło i wystawiła odpowiednią laurkę. Oburzające było jej zachowanie. Rozumiem, że chcieli zbić cenę, ale można to było zrobić z klasą, a nie przyprowadzając mi tu przekupę z targu.

4 uwagi do wpisu “wkurwiła mnie baba…

  1. Myślę, że najlepiej takie „negocjacje” przerwać zdaniem „rozumiem, że dom państwu się nie podoba i nie jesteście zainteresowani, dziękuję bardzo za wizytę ale mam umówione kolejne spotkanie z młodą parą mocno zainteresowaną domem. Jakby coś, to znacie państwo mój numer telefonu. Do widzenia”. Wszystko z uśmiechem. Jeżeli to blef by zbić cenę, to się odezwą bez tej pani, jeżeli to zwyczajni oglądacze to masz święty spokój.

  2. mnie dzisiaj tez wkurwila baba… ( sorki, ale zginely mi polskie znaki)… stoimy w kolejce do kasy w hiperze, i nagle olsnienie… siatki zostaly w samochodzie… mowie do A: przepros osobe przed nami i skocz do auta po siatki… wiec A , bardzo grzecznie do osoby, która placila przed nami: przepraszam, moglbym przejsc… a na to, nie uwierzycie, WYBUCH agresji… nie, nie przesune sie, trzeba poczekac az zaplace. wtedy przejdziecie… matko, ja w szokie… jak duzo agresji musi siedziec w takiej osobie… tak to bylo iracjonalne i nieoczekiwane, ze musialam to komus sprzedac… a co do architektki: no w sumie, jezeli do dupy, to nie kupujcie Panstwo… nie dla was ten dom… tyle pracy wlozylas w niego, ze zasluguje na kogos innego…. : )

Skomentuj

