Itunes a stan konta.

Od kiedy w iTunes Polska udostępniono możliwość zakupu muzyki stan mojego konta gwałtownie topnieje. To jak choroba, nałóg. Przynajmniej raz w tygodniu kupuję jakiś album, problem polega na tym, że bardzo rzadko odsłuchuję to co kupuję! W aucie telefon przełącza się w tryb samochodowy i nie może w tym samym czasie służyć jako odtwarzacz, a w innych sytuacjach zazwyczaj zapominam o słuchawkach.

A Wy, jakie macie nałogi, których chętnie byście się pozbyli?

17 uwag do wpisu “Itunes a stan konta.

  1. Ha… ale naprawdę nie każdy ma. Ja nawet kawy nie piję.🙂
    Jedynym moim nałogiem mogło być siedzenie przed komputerem, ale odkąd zbieram i robię zdjęcia analogowo i ten problem w dużej mierze wyeliminowałem. Z czego się cieszę bardzo! :-))

  2. Palenie, nie palę od trzech miesięcy i jak na razie jest mi z tym dobrze, papierosy wręcz mi przeszkadzają, ale nie wiem czy nie przyjdzie taki ponury jesienny dzień, że wyciągnę fajki z zanadrza (jakie trudne słowo) i uruchomię swój nałóg od nowa?

    • podobno właśnie tak jest, że byli palacze odczuwają przebywanie wśród palaczy boleśniej🙂, ja na całe szczęście nigdy się nie nauczyłam… smród długich włosów, kiedy się obudzisz na drugi dzień po imprezie jest wystarczającym odstraszaczem🙂

Skomentuj

