Środa.

Najgorszy dzień w tygodniu. Zapomina już człowiek jak fajnie było w weekend, a na następny jeszcze nie zdąża się przełączyć, bo to przecież jutro czwartek dopiero. Jest szansa, że tym razem weekend zacznie się już jutro, ale to się jeszcze okaże.

Z samego rana moja kulinarna ulubienica Aniado dała taki przepis, że nic tylko chodzę i marzę, i głodna się czuję. I chyba jutro sobie zrobię takie śniadanko, a może poczekam na Pana Męża. Znalazłam również początkującego bloga kulinarnego, który zachwycił mnie swoją konstrukcją, czysto techniczną. Dopieszczony każdy szczegół, szacun moja Pani szacun.

Poza tym czuję dziś w sobie jakąś moc, mogłabym górę przenieść i trochę zdziwiona tym jestem, bo za oknem szarówka listopadowa, a mój organizm się cieszy jakby to maj był. Dziwaczne, ale przyjemne.

By the way, zauważyłyście/liście na facebooku akcję mieszkam w … ja dopiero dzisiaj, ale jak to mówią lepiej późno jak wcale.

*** zdjęcie ukradzione z lekarka[kropka]pl (ciekawe skąd oni….:))

8 uwag do wpisu “Środa.

  1. Bo ja wiem czy Wonderland (crummblle.wordpress.com) to taki początkujący blog? Określiłbym go jako w wieku średnim, ta oprawa dosmakowana jest w każdym szczególe.
    Prędzej jako początkujący określiłbym blog zofajka.wordpress.com prowadzony przez moją Mamę, notabene będący elektroniczną wersją zeszytu z przepisami.

    • dla mnie dwa miesiące w archiwum, to jednak początkujący blog… zważ proszę różnicę pomiędzy początkującym blogiem a blogerem…

  2. Aż się zaczerwieniłam😉 Ale że konstrukcja? O co chodzi z tą konstrukcją?🙂 Blog może i początkujący, a ja wczoraj miałam ?? urodziny i zdmuchnęłam tylko 18 świeczek. Stwierdziłam, że tyle mi w zupełności wystarczy😉 Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie!!!

    • wszystkiego dobrego szanownej (dorosłej już) Jubilatce🙂

      tak, skórka ładna, piękne czcionki, posty ładnie i co najważniejsze konsekwentnie wyjustowane… nad zdjęciami tylko bym popracowała, zajrzyj do aniado ona robi je świetnie😉

Skomentuj

