Na takim…

… małym, zamkniętym osiedlu jak moje wszyscy psiarze, to jedna wielka rodzina. Wszystkie psy się znają i szukają okazji do zabaw. Mała Pierdoła szczególnie kocha beagle, a beagielki w szczególności. Niestety nasza osiedlowa Miss Odwagi odeszła jakiś czas temu, czteroletni zaledwie pies zachorował na raka mózgu. Podobno u tej rasy często występuje. Nie wiem nie sprawdzałam. Niestety nic nie udało się zrobić. Wszystkim nam przykro.

 

11 uwag do wpisu “Na takim…

  1. Uwielbiam, kocham futerka, te psie, te kocie, akurat sam mam kocie, ale psie też są mi bliskie. Każde odejście mnie boli, bo to jak członek rodziny. W styczniu zginęła nam jedna kotka, ech co to było za futerko, żywe, wesołe, odważne, ryzykantka i przednia kaskaderka, do czasu… do tej pory mam łzy jak o niej pomyślę.

  2. Zawsze mi smutno, jeśli słyszę o śmierci zwierzaka. Nawet jeśli nigdy nie miałam z nim kontaktu. Może dlatego, że przed oczyma mam wtedy własnego dawnego psa, jedną z najwierniejszych istot na świecie.

    • och psinka z dzieciństwa to dla mnie temat rzeka, kundelka najwierniejsza i najczulsza z wszystkich psinek, była fantastyczna :).
      obecna moja kochanitka pupilka jest bardzo przytulaśna, jak sie przyklei to człowiek aż ma dość w pewnym momencie, ale cóż … sama z niej takiego plusiaka zrobiłam to teraz mam ;).

  3. Przykre to i smutne. Sama mam 2 psy , Yorka i Owczarka Niemieckiego i często mam z Nimi problemy. Owczarek ma problemy ze stawami,a York nieco ponad dwuletni okazał się chory na padaczkę … Poprzedniego Yorka miałam osiem lat. Podobno są podatne na choroby, ale kiedy raz zostaliśmy właścicielami Yorka, zostaliśmy obdarzeni ogromnym sentymentem do tych psiaków. Beagle też są piękne ! Uwielbiam psy . Przykre kiedy tacy przyjaciele odchodzą.

Skomentuj

