List do M.

Dostałam dzisiaj, mailem w pedefie ;).

12 uwag do wpisu “List do M.

  1. To się Mikołaj musi postarać 🙂 Hihihi ! Najbardziej podobają mi się te dwa elfy/skrzaty na samym dole … ale łoś na odwrocie też niczego sobie 🙂 Zastanawiam się jak zareagowali by moi rodzice … i Mikołaj kiedy w wieku 21 lat zostawiła bym list na parapecie 🙂 Ostatni dla zabawy napisałam w wieku 16 lat 🙂

    • ja myślę, że to reniferek jest nie łoś 😉 – a rodzice? pewnie mogłabyś się zdziwić jakby ich to rozbawiło ;), spróbuj 😉

    • Może i reniferek, nie znam się hihi 🙂 … ale fajny !
      Właśnie ostatnio się nad tym zastanawiam 0 myślę, że by się nie zdziwili znając moje możliwości 😀

Skomentuj

