Oszalał!

Ten mój Mąż osobisty, oszalał do cna. Ja rozumiem, że zmiana pracy jest trudną decyzją. Rozumiem również i to, że wolałaby opcję w naszym mieście, a nie warszawską. Ale, żeby wydać 100 na wróżbitę, żeby mu powiedział coś co już wie. To już jest SZALEŃSTWO wg mnie, do cna z kretesem szaleństwo.

I jeszcze sobie SAM, w internecie poszukał i się umówił, co normalnie komputera nie tyka.

20 uwag do wpisu “Oszalał!

  1. Sam i w internecie, bo to wstydliwe przecież, jak wizyta u proktologa. A że za stówę, to po taniości, choć pewnie wróżbiarz podrabiany i z Chin…

    • jakikolwiek by nie był to 100 za dużo! pierścionka na 10 rocznicę to mi pożałował, a na takie gówno wydaje, lepiej by się upił za te pieniądze😉

  2. A ja na Twoim miejscu eulalia87 poczęstował bym po tym wszystkim kieliszkiem koniaku siebie i jego, wziął następnie jego dłoń w swoją dłóń i zacząłbym czytać z otwartej dłoni i mówiłbym mu… kochanieńki daj dłoń cyganka ci prawdę powie… oj widzę w twojej dłoni…dużo widzę… widzę żeś żonie na 10 rocznicę ślubu nawet pięknego pierścionka nie kupił a zbliża się nastepna rocznica i widzę duże kłopoty, bardzo duże kłopoty jak jej wreszcie go nie kupisz i teraz koniecznie z brylantem…:)

  3. W życiu u wróżki nie byłem. Czasem dowiaduję się od koleżanek żony, jak to wróżka im nawróżyła. Ręce opadają, że można płacić za słuchanie tego co chce się usłyszeć. Za tą stówę to ja bym małżonkowi zawróżył. Albo za pięć dych. A co – grafopromocja.😉

Skomentuj

