Bynajmniej…

… nie jest moim zamiarem utknąć na dłużej w kuchni, ale po wczorajszej wizycie u przyjaciółki zachciało mi się pierniczków. A, że od chęci do wykonania u mnie niedaleka droga, poszukałam w internecie przepisu i przystąpiłam do dzieła. Skorzystałam z najłatwiejszego przepisu jaki znalazłam.

Wg opisu po pierwsze: weź miód, masło i przyprawę, i podgrzej to wszystko aż się połączy.

Następnie wystudź, to co podgrzałeś, zmieszaj z mąką, szczyptą soli i łyżeczką sody. Aby łatwiej mi się wycinało pierniczki, podzieliłam ciasto na kilka płaskich części i włożyłam do zamrażalnika, łatwiej się wałkowało i nie trzeba było za dużo mąki podsypywać.

Szybko, łatwo i przyjemnie. I nie, nie zamierzam zmarnować tych pierniczków lukrem ani innymi pierdołami😉. Są przepyszne, chrupiące i pachnące😉.

18 uwag do wpisu “Bynajmniej…

  1. No i to są całe kobiety i ich przepisy… jakie ilości?, jaka przyprawa? i co dalej po tym wykrojeniu pierniczków z zamrożonego ciasta?… podejrzewam, że trzeba upiec ale w jakiej temperaturze i jak długo? / przynajmniej orientacyjnie/ a tu nic tylko… weź miód, masło i przyprawę, i podgrzej to wszystko aż się połączy…. Następnie wystudź, to co podgrzałeś, zmieszaj z mąką, szczyptą soli i łyżeczką sody i już wszystko jasne!!!!!:)

  2. mmrr – bo kobiety robią takie rzeczy „na oko”🙂

    Zdjęcia wyglądają pysznie, więc podejrzewam że smakują jeszcze lepiej. Jak mnie nie wygonią z domu :p za kolejne wypieki to może spróbuję je upiec🙂

    • z szyciem przeproszę się od jutra, miałam straszny nawał pracy przez ostatnie dwa tygodnie a jeszcze mi doszła przeprowadzka do Wawy

  3. no zniknij człowieku na chwilę, a tu tyle zmian – pięknie🙂.
    A pierniczki super, chyba sama się na takie skuszę😉🙂.

Skomentuj

