Pierwsza wizyta…

… w domu dziecka za mną. Dziwnym mi się wydaje, że Pani o nic mnie nie pytała. Może wzbudzam zaufanie, a może oceniła mnie, że odpadnę po pierwszym spotkaniu😉. W poniedziałek idę na pierwsze spotkanie robocze na 16. Generalnie czas dla wolontariuszy to 16.00 do 18.00 kiedy to dzieci po powrocie ze szkół i obiedzie mają czas przeznaczony na odrabianie lekcji. Trzymajcie za mnie kciuki😉.

11 uwag do wpisu “Pierwsza wizyta…

  1. Eulalio mam nadzieję, że się nie poddasz🙂 trzymam kciuki za piękną sprawę, te dzieciaki naprawdę potrzebują ciepła.

    pozdrawiam
    również wolontariusz (inna branża)

Skomentuj

