Co robię…

… w pierwszy długi weekend nowego roku? Haha, nie nie odpoczywam, nie nie opycham się, nie nie piję z przyjaciółmi… Robię to do czego się urodziłam: przeprowadzam się! W związku  z definitywną( o my god, czy to naprawdę!) wyprowadzką do Warszawy postanowiliśmy przeprowadzić się do naszego mieszkanie w centrum, a klucze od domu zostawić Pani Pośredniczce. Efekt tych postanowień jest taki, że dom został ogołocony z dywanów i gabinetu, który wylądował już w mieszkaniu. Sypialnia pojechała do renowacji do stolarza, w sobotę oddadzą ją na mieszkanie –  a my póki co śpimy na materacu, ale za to przed kominkiem😉.  W środę w mieszkaniu zamontują kablówkę oraz firma przeprowadzkowa przewiezie kartony z książkami, naczyniami, obrazy i pralkę – reszta może zaczekać, przynajmniej póki nie ma klienta na dom. Za tydzień, może dwa kolejna przeprowadzka, tym razem już w Warszawie. Nowy pracodawca męża zafundował nam większe mieszkanie (tzn. opłaci najem), a zetem nasze oddamy w wynajem a sami pójdziemy na większe. Mieszkanie mamy już upatrzone, szukamy jeszcze drugiego miejsca parkingowego, bo bez tego się nie da. Kiedy pojechaliśmy oglądać to mieszkanie 20 minut szukaliśmy miejsca i zostawiliśmy w końcu samochód na zakazie.

A Wy? Co robicie w tak pięknych okolicznościach pogody?

7 uwag do wpisu “Co robię…

  1. Gratuluje!!! Ja osobiscie lubie przeprowadzki i mam ich na koncie tutaj w Stanach juz bodajze 8 a szczytem bylo 4 przeprowadzki dokladnie w ciagu 3 lat.
    a co ja robie? Leze i choduje odciski na niewymownej:)))

  2. Co niektórzy się uczą … i spełniają marzenia . Dziś spełniłam swoje marzenie, wyczekiwane … , wymagało ode mnie wkładu finansowego i w końcu się udało (tak się zagalopowałam, że dopiero po kilku godzinach dotarło do mnie że spełniłam marzenie) !😀 Przeprowadzka ? Też mnie to niebawem czeka po raz kolejny, tym razem nie sama, na studia do innego miasta tylko z całą rodziną do nowego domu🙂

Skomentuj

