Pacyfikacja.

Przyszedł mróz, siarczysty. I dobrze, samopoczucie od razu lepsze. W ramach troski o zwierzę Mała Pierdoła dostała sweterek. Myśli, że za karę. Kiedy ją ubrać przestaje się ruszać. Kompletny paraliż mięśni. Siedzi jak ją posadzisz, stoi jak ją postawisz. Dobrze, że daje się wyciągnąć na dwór i tam odżywa.

27 uwag do wpisu “Pacyfikacja.

    • wdzianko jest z peruwiańskiej czapki, która przywiozłam kilka lat temu i która do tej pory nie znalazła zastosowania 😉

    • moja ucieka pod stół – ale jak weterynarz powiedział, jak z dziecmi nie chca sie ubierac a ubieramy – nie podlega dyskusji, przeciez nie moze cala zime na prochach byc i łazić z przeziębionym kręgosłupem

    • ja już przestałam pytać chce, czy nie chce.. ale trzeba przyznać, że sweterek jest jak dla mnie najwygodniejszy w użyciu

Skomentuj

