Pier…e promocje.

Ponieważ miłościwie nam panująca matka TPSA nie zechciała przenieść numeru i neostrady w moje nowe miejsce, skorzystałam z kablówki. Oferta jak ofera, ale w promocji przez pierwszy miesiąc dodali pakiet bezpieczny (czytaj ch..wy antywirus), który w następnych miesiącach ma kosztować 10 złotych. Chciałam zrezygnować od razu, ale nie można było, ponieważ można to uczynić tylko i wyłącznie po 7 dniach i tylko i wyłącznie przez call center. Przypomniało mi się dzisiaj, dzwonię i proszę o wyłączenia, a Pani mi na to, że mam podać numer IDK z karty i hasło z koperty, o kużwa,… zawrzałam. Skąd ja mam to wziąć do cholery. Udać się do najbliższego punktu obsługi i tam wydadzą duplikaty jak trzeba.

Ja pierdzielę, człowiek dostaje coś czego nie chce i jeszcze nie może z tego łatwo zrezygnować. To jest największe oszustwo z jakim się ostatnio spotkałam, a to wszystko w INEA.

 

16 uwag do wpisu “Pier…e promocje.

    • czytałam jakiś raport konsumencki, wskazywano,  że najwięcej zastrzeżeń jest do umów zawieranych poza siedzibą firmy. większość tych spraw jest do wygrania.

  1. już chciałam kliknąć „lubię”, ale wyszłoby trochę dwuznacznie, więc może lepiej powspółczuję przeżyć w komentarzu😉

  2. Ja gdy widzę gdzieś słowo ” promocja” , szczególnie w związku z ogólnie pojętym oglądaniem tv, zaczynam odzywać się tak, że …nie wypada mi tutaj powtarzać😉

Skomentuj

