Słowo się rzekło.

Kobyłka u płotu. Nabyliśmy wczoraj z Panem Mężem karty członkowskie znakomitego klubu fitness i byliśmy na pierwszych zajęciach. Po wizycie można wysunąć następujące wnioski:

  1. nie możemy chodzić razem, bo on jest wytrzymalszy,
  2. musi zrzucić 16kg, to po co ja mam tak harować jak on.

Przed siódmą zerwał się i pojechał na basen, a ja wyprowadziłam psa i zarobię śniadanie. O 9.00 pojadę na rowerek i może ćwiczenia na brzuch. Zobaczę.

2 uwagi do wpisu “Słowo się rzekło.

    • to nawet nie o lenistwo chodzi, dzis wytrzymalam tylko 20 minut na rowerku, zupelnie nie mam miesni tam gdzie powinny byc…

Skomentuj

