40 centymetrów…

… robi różnicę! Ogromną! Już trzecią nockę nie śpimy, ponieważ nasza Mała Pierdoła nie może sobie znaleźć miejsca w łóżku. Jest jej gorąco i chciałby się rozłożyć jak w domu, gdzie mamy łóżko 2×2 metry. Tutaj jest tylko1,6×2. Wszystkim nam za gorąco choć grzejnik w sypialni skręcony, wywietrzniki w oknach otworzone. Dziś zupełnie lunatykując otwarłam okno i nagle zrobiło się wszystkim lepiej. Do czasu. Aż Mała Pierdoła nie zmarzła i postanowiła się wkręcić pomiędzy nas. Czas zrobić o o czym Pan Mąż nie chce słyszeć, a o czym ja mówię od dłuższego czasu. Czas oduczyć Małą Pierdołę spania w łóżku! Howgh!

PS. Koleżanka przysłała mi dziś kilka dowcipów o mężczyznach, to mój ulubiony:

Mąż na łożu śmierci wyznaje żonie swój życiowy sekret:
– Przez 20 lat Cię zdradzałem…
Żona:
– A Ty myślisz, że ja bym Cię tak bez powodu otruła?!

10 uwag do wpisu “40 centymetrów…

  1. Dawno temu, kiedy byłem jeszcze duży, silny i dumny dowiedziałem się, że zostanę posiadaczem Yorka. Już sama perspektywa pokazania się z tą szczuropodobną istotą w rodzinnej wiosce przyprawiała mnie o dreszcze. Moja reputacja wisiała na włosku. Potem postanowiłem, że co jak co, ale pies to w moim łóżku spał nie będzie. Wojna była długa i zacięta. Co noc wyrzucałem Gucia z wyra. Gucio jednak był wytrwały. Otoczył mnie i odciął od dostaw silnej woli. Po roku upokorzony ogłosiłem kapitulację. Gucio śpi z nami do dziś.

    • Moja psica Saba ( labrador) myśli ciągle, że jest MALUTKA ( grubas waży ponad cztery dychy,,,) i włazi mi do łózka czasem też…Na szczęście woli spać na kanapie😀
      Natomiast często ZASZCZYCA mnie swą obecnością w moim łóżku kocur Milord lub jego siostra Diana i ich ” kuzynka” Iris…
      Z tym, że Milord NIE TOLERUJE nikogo innego w „naszym” łóżku .Musi być tylko ON i ja 😀 hahahaha!

    • Mój do takiego spania skory nie jest. Najlepiej mu samemu, na fotelu, podłodze, kocu czyli tam gdzie mu pasuje🙂 Poprzedni york uwielbiał spać z Nami, łaził od jednego do drugiego domownika a ulubioną miejscówką do spania było miejsce przy samej głowie :]

  2. Moja Luśka też nie odpuszcza, a że jest uparta, jak to Beagle, to muszę ją uwzględniać nawet w popołudniowej drzemce🙂

  3. To ja też dołączam do grona blogerów psiarzy.
    Mój poprzedni pies, Koks sypiał na łóżku regularnie a obecna Mona – nie chce, choć łóżko traktuje bardziej jako miejsce zabawy niż jako miejsce do leżenia i spania.
    Zapraszam do czytania i komentowania bloga mojej psicy monathedog.wordpress.com

Skomentuj

