Czy ktoś zna…

… sposób na przekonanie psa, że czesanie jest fajne? Ja nie potrafię. Może zbyt łatwo się poddaję i zbyt niekonsekwentna jestem w próbowaniu. Próbowałam już wszystkiego prośby, przekupstwa, groźby, no może z wyjątkiem związania. Pomocy!

14 uwag do wpisu “Czy ktoś zna…

  1. Maniek nie cierpi się czesać . Chyba że pod brodą 🙂 to go drapie 🙂 i to akurat lubi. Nie ma przeproś, ani prośbą – jego ciasteczkami ani groźbą, nie idzie się dogadać.

  2. Kup psince gumowe zgrzebło… Mona tylko czeka na czesanie… po prostu doczekać się nie może, a jakie figury przy tym łapie.

    Mój poprzedni pies, Koks – lubił odkurzanie, jak się tylko odkurzacz wyciiągało, to on już ustawiał się bokiem do odkurzenia…

    • problem polega na tym, że sznaucery mają włosy nie sierść a najwięcej kłopoty sprawiają te długie na brzuchu, kołtuny trzeba grzebieniem wyczesywać, ale przy następnej wizycie u fryzjerki dopytam o to zgrzebło

  3. Ja mam psice labradorkę i 3 koty 😀
    Miałam też dwa kundelki, ale odeszły…..
    O czesaniu powiem Ci tyle, że za dobrą kiełbaskę ( lub ” psi smakołyk” ) podstawi Ci się i pozwoli uczesać;) Tak a propos: jest ŚLICZNY!
    😀

  4. sznaucerowy dramat, na początku robiłam tak: jedno pociągnięcie grzebieniem i w tym samym czasie smakołyk do pyska. pomaga dobrze nastroić do czesania, trymowania itd ale moje do dziś nie cierpią czesania brody. broda jest święta!

  5. To wszystko zależy od charakteru psa.
    Mój jeden gryzie strasznie i groźby ani prośby nie pomagają.
    Drugiemu nic nie przeszkadza.

    Refleks plus szybkość w ucieczce przed psim zębem to tylko mogę poradzić.

Skomentuj

