Wiosna!

Zaliczyliśmy pięciokilometrowy spacer, zmęczyliśmy psa, a co! Sami się zmęczyliśmy i spaliliśmy po kawałku wczorajszej tarty. Wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty…

4 uwagi do wpisu “Wiosna!

  1. Pięknie!
    A ja dziś rano miałam ambitny plan wyjazdu na duże zakupy, obskoczenia wielkiego targowiska ( mają tam ciuchy bezpośrednio od producentów:) ) ,ale tylko na planie skończyło się. Nie mogłam wstać, cała ” połamana’ jestem.Musiałam wygrzać się pod pierzynką, może przejdzie jakoś. 😦
    A dziś taki piękny , słoneczny dzień!

Skomentuj

