Poznań, centrum, XXI wiek.

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

21 uwag do wpisu “Poznań, centrum, XXI wiek.

  1. Moja Droga, ja mieszkam w stolicy państwa UE, a ulica przy której stoi mój dom wskazuje bardziej na dalekie przedmieścia stolicy kraju Trzeciego Świata… I niestety wszystkie w okolicy są podobne 😦
    Ale… może będzie lepiej 🙂
    Pzdr Aniado

    • a ja wciąż nie mogę się nadziwić, przecież przywiezienie tylu ton śmieci to duża operacja, nie dzieje się to ukradkiem… ktoś powinien coś zauważyć

    • Ja nie mogę się nadziwić głupocie ludzkiej, bo ile kroć jadę na działkę ( która mieści się na skraju lasu) gdzie postawiony jest nasz nowy dom , przejechać muszę trasą a potem niewielką ulicą prowadzącą przez las . Nie mam już siły do śmieci, kartek o zakazie wyrzucania śmieci, ludzi którzy udają że naprawiają samochody a tak na prawdę wyrzucają śmieci … itd. To jest straszne, nie tylko ze względów estetycznych, bo przecież miło spacerować po czystym lesie to i ze względu na nasze życie i zdrowie … Na nic sprzątanie i kosze bo i tak śmieci lądują w lesie, albo w rowie przy lesie …

    • ostatnio byłam świadkiem jak pracownica pobliskiego parkingu strzeżonego sprzątała obiekt, polegało to na wyrzucaniu śmieci za siatkę, czytaj na trawnik, zamiast zbieraniu ich do śmietnika

Skomentuj

