Przypomniało mi się…

… o czym chciałam pisać a zapomniałam przez migrenę. Pamiętacie stadion Warty, który tak malowniczo tonie w śmieciach? W ostatnim tygodniu wydarzyły się dwie rzeczy w tym temacie.

Po pierwsze: Pani Prezes Warty kupiła od Duńczyków tę działkę za 1,3mln USD i postanowiła zbudować stadion na 10 tysięcy widzów, hotel, korty, coś tam jeszcze. I niech jej będzie na zdrowie, niech się uda! Trzymam kciuki tym bardziej, że budowa ma ruszyć już w przyszłym roku.

Po drugie: przyjechał tabor cyganów. Nie, niestety nie konie, śpiew, ogniska do rana. Raczej busy, dzieci, które szkoły na oczy nie widziały, wypróżnianie się w podziemiach stadionu, śmietnisko. Zdjęcia robiłam z daleka, ukradkiem, trochę się bałam.

 

 

8 uwag do wpisu “Przypomniało mi się…

Skomentuj

