Im dłużej…

… znam rodzinę mojego męża tym bardziej mnie wkurwiają, i tym bardziej rozumiem dlaczego jest taki, jaki jest.

Jakieś dwa miesiące temu oznajmiliśmy, że nie będzie nas na święta, ponieważ wyjeżdżamy. I wszystko zaplanowane, miejsce zarezerwowane zaliczka posłana. I wiecie czego się wczoraj dowiaduję? Że męża siostra z rodziną wyjeżdża do Zakopanego, a Jego brat do teściów, a ich matka skutkiem tego zostaje samiuteńka.

Noż kurwa mać! Jak myślicie, kto odwołał swój wyjazd?

11 uwag do wpisu “Im dłużej…

  1. w głowie mi się nie mieści jak można zostawić prawie 80-letnią kobietę samą na święta.. przecież każde kolejne mogą być ostatnimi… w życiu bym sobie nie darowała, gdybym pozwoliła jej zostać samej…

    ps. choć mój osobisty, chybaby nie miał z tym takiego problemu…

  2. Rodzina… ech jaka ja jestem szczesliwa, ze od mojej dzieli mnie ocean:)) Rodzina Wspanialego za to jest w miare normalna, chociaz tez potrafia byc nieprzewidywalni;))

Skomentuj

