Siostra mojej bratowej…

… wynalazła w internecie zestaw ćwiczeń na płaski brzuch. To jak wygląda to po prostu marzenie. Płasko jakby miała 16 a nie 35 lat. Dzisiaj zaliczyłam pierwszą serię. Nie było tak źle choć uprzedzały, że będzie. Ciekawe na ile wystarczy mi zaparcia. Nie lubię fizycznego wysiłku. Nigdy nie lubiłam. Uciekałam z wuefu tak często, jak tylko się dało.

Ale cóż, przyszła starość a z nią wiotkość członków, która doprowadza do łez. I żeby nie było, to nie jest odchudzanie, nie będę jeść mniej ani inaczej, chcę tylko odzyskać płaskość.

13 uwag do wpisu “Siostra mojej bratowej…

  1. Trochę swojego życia poświęciłam tańcom towarzyskim, potem aerobikowi ale teraz jestem leniwa i nie chce mi się ale chyba znowu zacznę🙂

Skomentuj

