5:45 szczekanie.

Nie, to nie Mała Pierdoła, to budzik. Prysznic, mycie zębów, spacer z psem, śniadanie i w drogę. Po przeprowadzce do pracy jadę 45 minut (25km). Przed zajmował mi dojazd 15 (6km). Mała Pierdoła niezbyt dobrze znosi zostawianie samej w nowym(starym) domu. Wczoraj urządziła mały pokaz.

Obrazek

11 uwag do wpisu “5:45 szczekanie.

  1. Moja Saba( labrador) jak była szczeniaczkiem, to…
    to miała szczęście- i ja je miałam, że byłam akurat po malej operacji w domu na zwolnieniu. Inaczej nie wiem czy coś pozostałoby z moich kwiatów doniczkowych. Szczególnie uwielbiala ciągać po pokoju moją ukochaną palmę …..😀

    • Pierdoła generalnie nie niszczy, problem jest tylko kiedy w zasięgu pyska pojawia się papier toaletowy i to czy ktoś jest w domu czy nie zasadniczo nie ma znaczenia😉

    • A ile ma ? Mój Maniek jak był młodszy mieliśmy ten sam problem, teraz ma 3 lata i mu przeszło🙂 Nie raz po powrocie do domu bądź po chwili nie uwagi zastawaliśmy salon w strzępach papieru toaletowego czy też gazet . Dodatkowo miał manię odgryzania kokardek, koralików, sznureczków itp. z moich balerin … szczególnie z tych nowych🙂 Nie zapomnę nigdy kiedy będąc w klasie maturalnej dorwał się do mich 2 tygodniowych balerin i rozgryzł koraliki na wiór a kokardki elegancko postrzępił … mój brat w trosce o moje zdrowie psychiczne😛 dzwonił spanikowany do mamy co zrobić bo Maniek ” zjadł ” buty Oli🙂 potem były kolejne pary … i kolejne sznurówki, kokardki, aż w końcu zmuszeni byliśmy chować każdy but.

  2. Mój pies obcinał guziki od bluzek, gdy zostawał sam. Właził do szafy i pracował do upadłego. Guziki składował pod kaloryferem. I zawsze domagał sie pochwały, ze tak ładnie poobcinał…

Skomentuj

