Zaginął…

… pilot od telewizora. Szczególnie nie jestem załamana, ale dzisiaj pewnie będą poszukiwania. Od kilku dni wciąż jest ustawiony na kuchnia+. Na tym kanale niestety (uffff) meczu nie podają.

Robicie się głodni jak oglądacie programy kulinarne? Bierzecie się za gotowanie zainspirowani jakimś przepisem? Ja czasem daję się wciągnąć w tę zabawę, ale obecnie (jak pewnie zauważyliście) nie mam nastroju. Zresztą programy o słodkościach wcale na mnie nie działają. Zupełnie nic. Beton. Co innego kiedy w rachubę wchodzą pyszne sałaty i mięsa, a szczególnie ryby.

Zamówiłam patelnię do grillowania za to…może się przyda.

4 uwagi do wpisu “Zaginął…

  1. Ja nie mam czasu na oglądanie TV, ale w soboty jest fajny program (nie wiem tylko na którym kanale) gdzie robią CUDA cukiernicze 🙂 … a inne kulinarne też lubię oglądać, czasem coś podpatrzę. Co do pilota – u mnie też ciągle ginie .

Skomentuj

