Goście zamówieni.

Niektórzy nawet z noclegiem. Za chwil kilka pędzimy na zakupy. Wyżywić 20 osób z zasobów naszej lodówki to niemożliwe. Są tam tylko lody, masmix i słoiczek pasztetu. Nawet dwie osoby trudno z tego wyżywić, nie wspominając o psie. A, i koszulkę muszę sobie jeszcze kupić. Trzeba przyznać, że wyjątkowo ładne są tego roku.

A Wy jak wasze plany? Oglądacie? Czy ignorujecie? Kibicujecie, czy zrzędzcie? Pozwolicie sobie na odrobinę radosnego patriotyzmu bez darcia szat, orania twarzy pazurami i rozdzierających scen?

Raaaaaaaaddddddddddddooooooooooooooooooośśśśśćććć i duma! Przynajmniej do końca meczu ;).

10 uwag do wpisu “Goście zamówieni.

    • Ja spędziłem pól meczu w kuchni, trochę przysnelam po trzecim mochito i kombinuje jak się wymagać z drugiego meczu 😉

    • Ja widziałam oba mecze. Szkoda, że Nasi nie wygrali … a remis nie jest zły. Mecz nie był najgorszy, ale Rosjanie … zrobili pogrom i obawiam się, że to samo zrobią z Nami po weekendzie .

  1. Kibicujemy, oczywiście ! Mamy stolik w lokalu , będzie transmisja 🙂 … nie udało się na stadionie więc można chociaż tak kibicować ! A u Ciebie widzę też będzie niezła „strefa kibica” 🙂

  2. E… powiedzmy że nie mam nic przeciwko. Piłka kopana to absolutnie nie moja bajka. Niech więc kibicują kibice i dadzą spokój niekibicom;)

  3. Jest szansa, że Młoda po obejrzeniu 15 minut gry naszej reprezentacji dostanie skoku ciśnienia i pójdziemy rodzić, więc… to właściwie wszystkie plany na Euro 😀

Skomentuj

