Dawno…

… się nie odzywałam. Z dwóch powodów… po pierwsze: niewiele dobrego ostatnio się dzieje, po drugie: prowadzę innego bloga pod własnym nazwiskiem tym razem i zajmuje mi trochę czasu i chęci internetowej.

Męża jeszcze mam, pies jak zwykle kłopoty z kręgosłupem (robimy ćwiczenia rehabilitacyjne), ogród kwitnie, pogoda wymarzona (gorąco!) a mnie samej chce się wyć…

Z przyjaźniłam się z rowerem nieco, a Wy ruszyliście jakoś pupki sprzed komputera?

PS. nadal uważam, że rozmowy o uczuciach są do bani, prowadzą donikąd….

11 uwag do wpisu “Dawno…

  1. Nie uważam, że rozmowa jest bez sensu. Nawet jesli nie przynosi nic konstruktywnego, to jest to coś, co pozwala Ci wyciągnąć z tego jakieś wnioski. Jak świat stary i wielki, tak nigdy wszystko nie działało na 100% lub „zawsze”. Warto chcieć, chcieć z dwóch stron, bo chcieć to móc – o czym przekonałem się ostatnio sam. A piszę do Ciebie, nie po to, ażeby dawać rady, bo każdy jest mądry z nosem w nie swoich sprawach, tylko piszę, że rowerem warto jeździć – codziennie 🙂
    Wszystkich zachęcam, promuję rower nade wszystko, razem, w „kupie siła”. A po sezonie indoor cycling 😉 I kręci się…
    Pozdrawiam Cię, i nie dziś, to jutro – do każdego słońce się uśmiecha, tylko trzeba chcieć, chcieć, chcieć…

  2. tak ruszam pupkę sprzed komputera, żeby ją przenieść…. przed komputer w pracy 🙂
    Rozmowy o uczuciach są ciężkie jeśli rozmijamy się w tych uczuciach lub nie gramy w otwarte karty. Ale myślę, że zawsze nas gdzieś prowadzą, co z tego, że czasem kilka kroków wstecz..

  3. A ruszyliśmy 🙂 Z tym że autem :))) Trzeba było studenta z Mazur przyholować, a dobytek jego książkowy przekracza pojemność PKP :))) A uczucia są do bani nawet bez gadania, coś i mnie ostatnio drażnią wszelkie tzw międzyludzkie tematy 😦

  4. Z tymi kaloriami to cienizna. U mnie po dwóch godzinach marszu jest to około 600-700 kcal.

    PS. Rozmowy bez wzajemnego rozumienia intencji są bez sensu, w każdym innym przypadku jak najbardziej:-)))

Skomentuj

