Wycofałam…

… się. Można rzec wróciłam na swoje miejsce. Coraz bardziej samotna we własnym domu. Samotna zwłaszcza w domu. Samotna…

 

4 uwagi do wpisu “Wycofałam…

  1. Tez znam to paskudne uczucie obcosci, ale to tez minie. Masz teraz naprawde chyba najciezszy okres, bo taki w zawieszeniu, ale jak juz tryby machiny rusza, to z kazdym dniem bedzie lepiej. Chociaz beda tez dni samotnosci, watpliwosci, analiz… i na te radzilabym juz teraz przygotowac liste powodow dla ktorych taka decyzja zostala podjeta. Bedzie Ci ta lista nie raz potrzebna, miej ja zawsze pod reka. Ja mialam moja w 5 egzemplarzach;)) I przygotowalam ja tez na kilka miesiecy wczesniej, bo pozniej sie nie da, za duzo skrajnych emocji, a to sie trzeba skupic, przemyslec, wyciagnac kazdy najdrobniejszy powod i przewinienie i sru go na liste.
    Zapewniam – dziala.

Skomentuj

