Przeprowadzka numer 178,5.

Pakuję się, co mam robić… dom sprzedany, czas go opuścić. Nie chce mi się. Nie, nie dlatego, że żal go opuszczać, a zwyczajnie z lenistwa. Jeden transport już wyjechał. Pożyczyliśmy od szwagra busa i powoli przewozimy co lekkie. Po ciężary przyjedzie jutro rano ekipa przeprowadzkowa.

Maż przytargał do domu jakiegoś wirusa, nie czujemy się najlepiej. Najchętniej zawinełabym się pod kołdrę i przespała cały dzień. A może Wy macie wolny dzień i mielibyście ochotę pomóc?

4 uwagi do wpisu “Przeprowadzka numer 178,5.

  1. Gdybym miała jutro wolne, nie musiałabyś dwa razy proponować. Jestem dobra w szybkim pakowaniu, przemeblowywaniu i urządzaniu się na wariata. Nigdy nie wyrzucam starych kartonów, zbieram na strychu gazety, a szarą taśmę pakową mam pod ręką :)))) I choć teraz już nam raczej nie grozi żadna migracja, lubię wiedzie, że jakby trzeba było, zwijam się w godzinę, może dlatego, że obejrzałam sporo katastroficznych filmów :)))

  2. Dla mnie przeprowadzki to zmora. Za mna tylko w ostatnich siedmiu latach jest ich 5 i mam wielka nadzieje ze w najblizszej przyszlosci zadna mnie juz nie czeka:)

Skomentuj

