Wczoraj…

… u weterynarza był piesek z antenką i Pańcia z antenką. Zaliczyłam swoją pierwszą akupunkturę. Od kilku dni boli mnie trochę kręgosłup i poprosiłam Pana weterynarza o pomoc. Jakoś zbawiennych efektów nie odczułam, ale mój pies zdrowieje, więc to do licha mui działać😉. Umówię się z ludzkim akupunkturzystą, może wyreguluje małe co nieco.

7 uwag do wpisu “Wczoraj…

    • Moja babcia dopóki nie wymyśli czegoś nowego to twierdzi że akupunktura działa od 1 razu – może i tak jest🙂 W zeszłym roku była tym wręcz zafascynowana🙂 Niektórzy w takie rzeczy nie wierzą, ja podchodzę z dystansem, ale uważam, że jeśli ma pomóc to dlaczego nie spróbować🙂

      Ale racja, ludzie za dużo myślą.

      Zwierzaczki reagują inaczej, racja.

      Pozdrawiamy z Yogim, który podgląda na moich kolanach co robię i też ma chęć postukać w klawiaturę – wszystko co się rusza i wydaje jakiś dźwięk jest teraz dla niego super tak jak i meble, które są super do gryzienia🙂

  1. niestety nas nie będzie ja mam szkołę i egzamin od 8 rano. następnym razem się spotkamy Chrupek już wyzdrowieje i będzie się ładnie bawił z suczkami [ Dodano: Sro 10 Cze, 2009 ] Not o już dziś dzień sądu Wstałam rano uściskałam dużą kluskę i poszłam do pracy. Zaczynam się denerwować no ale co zrobić. jak wrócę z pracy to Chrupek już będzie w klinice. Trzymajcie mocno kciuki o 16 za Chrupaszka.

Skomentuj

