Blogowanie…

… zawsze natchnie mnie do gotowania. Zawsze. Dziś pędem wróciwszy do domu, spojrzawszy w czeluście zwykle pustej lodówki udało mi się wyskrobać co nastepuje:

  • paczka mielonego mięsa z łopatki,
  • 1 duży por
  • 1 czerwona papryka
  • 1 jajko
  • 1 marchewka.

Wszystko co nie było mięsem zblenderowałam, połączyłam w misce, solą, pieprzem i majerankiem przyprawiwszy. Efekt się smaży, mam nadzieję, że będzie zjadliwy😉.

13 uwag do wpisu “Blogowanie…

  1. I jak? Bo ja jeszcze nie sprawdziłam :))) BOJE SIĘ, ŻE TO TY WYGRAŁAŚ MOJE MILIONY ;)))!!!!Bardzo chciałabym móc lubić Cię dalej🙂
    A kotlety – jak na żebraczy stan lodówki – muszą być wyborne, a tam, pieprzyć sól🙂

Skomentuj

