Jedenasta…

…  rocznica, dzisiaj. Ostatnia?

Rok temu było tak

9 uwag do wpisu “Jedenasta…

  1. Może będzie jakaś rekompensata. Trzymam kciuki żeby pozytywnie Cię zaskoczył !

    Ja mam to do siebie, że jakiś wczas wcześniej „trąbię” mojej sklerozie o tym i tamtym … Zwykle pamięta🙂 Ale co będzie po ślubie …?!

  2. Hm, większość facetów tak ma. W każdym razie tych, co znam. Czego Jaś się nie nauczy….
    Niepoważni są i niedorośli z tym niepamiętaniem i niecelebrowaniem. I tyle!
    A do rozpaczy doprowadza mnie: bo nie wiedziałem co Ci kupić!!!
    PO TYLU LATACH???? Co, żyjemy na dwóch biegunach???Nie znamy się od podszewki??? Nie słuchamy i nie wczuwamy w swoje emocje??? Nie mamy nic wspólnego???
    Raz tupnęłam nogą, zrobiłam czystkę etniczną wśród moich panów ( synów też), w furii totalnej wygarnęłam w twarz, że sobie ŻYCZĘ RAZ NA ZAWSZE oddawać mi z nawiązką moją pamięć i starania, by trafić w gust . I odtąd raptem wiedzą, czego słucham, i jaki kolor lubię. I niech któryś zapomni bąknąć choćby życzenia!!!

    Jest opcja w komórce – wydarzenia/kalendarz/ budzik, kurwa! Dzieci potrafią obsłużyć! Wystarczy sobie tydzień wcześniej zaprogramować „budzenie”.
    Ale trzeba chcieć.

    Chwilko! Nie trać czasu na gadanie do ściany! Jest tyle ludzi na świecie, wśród których są naprawdę warci Twojej uwagi i serca! Czas wszystko zmienia.
    Ktoś napisał w sieci „nigdy nie znajdę granicy, do jakiego wieku człowiek ma przed sobą jeszcze całe życie.”
    Więc nie czekaj,aż będzie za późno, mieć przed sobą inne życie, jeśli to jest do dupy i niereformowalne.
    Buziaki i życzę, aby było Ci lepiej i szczęśliwiej. Ty też musisz tego dla siebie chcieć.

Skomentuj

