Gdzie, do licha…

… jest moja maszyna do szycia?????

12 uwag do wpisu “Gdzie, do licha…

  1. U mnie :)))) Też bez linki :))))
    Taka staruszka stoi u mnie na ozdobę i się kurzy, a ta :prawdziwa” właśnie wyzionęła ducha. Skąd by tu wziąć na nową;)

    • Kupiłam ją sobie z lamusa za stówkę, z sentymentu. I moja babcia, a także prababcia miały singerki, które molestowałam w dzieciństwie. Z pokrywy robiłam kołyskę dla lalek, a szufladka była łóżeczkiem.
      No i szyłam, szyłam, szyłam… na sucho :)))))

  2. Się wzruszyłam … u mojej cioci, która piekła najlepsze szarlotki na świecie taka była. Ciekawe czy jej córka jeszcze ją ma! Staruszka ale z sercem i duchem, piękna🙂

  3. miałam taką w swoim dawnym mieszkaniu. Z biały baltem – takim nowym. Służyła mi za biurko do pracy… Dobre pytanie…gdzie jest moja maszyna po wyprowadzce?? też muszę się tym zjąć…:)

Skomentuj

