zapewne miliony…

… dziś wstawiły posty o noworocznych postanowieniach. Ja też mam takie.

Ocalić małżeństwo, zbudować dom w górach, nauczyć się fotoszopa, zapisać się (i korzystać) na siłownię.

A jakie są Wasze postanowienia?

10 uwag do wpisu “zapewne miliony…

  1. Jakiekolwiek sobie zrobię – dotrzymać sobie samej słowa, to będzie najważniejsze :)))) Jedno powtarza się od lat – nie obżerać się na wieczór :)))

  2. Ja mam wyjątkowo w tym roku też pewne postanowienia, ale żeby nie zapeszyć…😉
    Szczęśliwego Nowego Roku Tobie Eulalio i Tym, których kochasz!🙂

  3. Ja jestem ciężkim przypadkiem, raz są a raz postanowień nie ma. Może będę mniej nerwowa,a właściwie mniej się stresowała wszystkim i wszystkimi , przecież świata nie zmienię :]

Skomentuj

