Wiedzieliście, że…

… rozwód można załatwić na pierwszej rozprawie i może się zamknąć w dwóch miesiącach od złożenia pozwu? Koszty w sumie też niewielkie, biorąc pod uwagę odzyskanie kontroli nad własnym życiem. Sześćset złotych kosztuje pozew, trzysta orzeczenie o podziale majątku jeśli wszystko dogadane wcześniej, najwięcej, bo aż tysiąc złotych kosztuje adwokat za pierwszą rozprawę, za każdą następną już tylko 350.

Moje zadanie w tej chwili polega na inwentaryzacji nieruchomości, ziemi, majątku ruchomego. W sumie to prawie to mam.

12 uwag do wpisu “Wiedzieliście, że…

  1. Eulalio, czasem można załatwić zwolnienie z kosztów. Ja tak nakombinowałam, że nie zapłaciłam złotówki 😉 A rozwód dostałam na pierwszej rozprawie. Pomimo tego, że mamy troje dzieci!
    Główka pracuje 😉 No i trzeba trochę znać Prawo 😉

  2. To taniej niż koszta pogrzebu. Sorry za porównanie, ale dziś dowiedziałem się, że ksiądz wziął 1300 zł, a firma pogrzebowa 2700 zł za trumnę i usługę.
    Taniej jest się rozwodzić.

  3. Wiedzieliście. I niepokojąco dużo rozwodów (w tym ekspresowych) widziałem ostatnio. „Trzymam kciuki” brzmi jakoś głupio w tej sytuacji.

Skomentuj

