Tadkiem-Jadkiem…

… jestem. To czynność, która uszczęśliwia mnie zawsze. Z racji dzisiejszych wagarów od pracy i chodzącego apetytu…

Ryżu, tyle co jedna szklanka do whisky, wystarcza na 3 listki nori i 200g łososia (ja go najpierw piekę, nie cierpię surowizny) reszta jak widzicie. To ilość wystarczająca dla dwojga, u nas wystarczy jeszcze na małą przekąskę wieczorową porą.

7 uwag do wpisu “Tadkiem-Jadkiem…

  1. Kocham sushi ale jeszcze nie jestem gotowa do domowej walki z nim. Ja uwielbiam surowego lososia i jak ide do japonskiej knajpy glownie jego wypatruje 😉

Skomentuj

