Najbardziej leniwa…

… sobota od lat. Po pobudce jaką Mała Pierdoła zrobiła nam o 3:30 udało się pospać do 8.00. Kiedy się obudziłam mieszkanie było zalane promieniami słońca. Nareszcie! Odraz człowiekowi smutki przechodzą. Ruszyłam się dziś z domu tylko na spacer. Żadnych zakupów, żadnych odwiedzin. Gotowanie, pranie psa, komputer, książka, telewizja i lody… pieszczotki na kanapie…

A Wy? Jak spędziliście ten dzień?

IMG_0650

15 uwag do wpisu “Najbardziej leniwa…

  1. Z braku pieszczotek,tylko sprzątanie (słonce ukazało obraz nędzy i rozpaczy) , spacery,odwiedziny,zakupy :)))

    Jutro ma być równie piękny dzień ,wiec miłej niedzieli:))

  2. poranne słońce było cudne:) wiem, bo sąsiedzi tradycyjnie obudzili mnie o 7… może dlatego miałam dużo czasu np na dokończenie książki (staram się znaleźć jakiś pozytyw:) )

    • a dzisiaj, to juz prawdziwe mistrzostwo świata… właśnie wróciłam ze spaceru, zmarznięta, ale jakby szczęśliwsza 😉

    • A u nas na odwrót – już w piątek od rana, wziąwszy urlop, odgruzowywaliśmy mieszkanie mamy po stawianiu nowego pieca ( kurzyło się okrutnie, trzeba było ściany nawet odkurzać 🙂 A sobota po 4 godzinach hiszpańskiego – do wieczora w ogrodzie 🙂 Ile śmieci wygrabiłam, a gałęzi nacięłam – ho, ho, teraz hoduje mi się wiosna w wazonach 🙂 A w niedzielę… ramion nie czułam :))) Męża zagoniłam do masażu, za to dziś szyją nie ruszam. Się przyłożył! :)))

  3. Oooo, mój ulubiony blogowy zwierzak 🙂

    U mnie były zakupy z mamą, jak co sobota bo wtedy robimy je wspólnie na cały tydzień. W międzyczasie wizyta u babci i dziadka bo przywoziliśmy jej meble (dzień wcześniej malowaliśmy pokój), a potem szaleństwa z Jogim i nauka. W międzyczasie jakieś smakołyki- mówię tu o śniadanku i obiadku u mamusi oczywiście, no i były pyszne ciasteczka 🙂

    • a pies po praniu najpierw szaleje po dywanie wycierając to czego suszarka nie dosuszyła, a potem włazi pod koc i odsypia ten „straaaaaaaszny akt przemocy psychicznej” 🙂

Skomentuj

