Zbierało się i…

… zbierało. Z każdych spodni, bluzy z kieszeniami, toreb po podróży, torebek, saszetek i czegokolwiek tam jeszcze. Wkurzyłam się w niedzielę, posortowałam i dzisiaj skoro świt stanęłam u drzwi banku. Na szczęście Panie miały specjalną maszynkę…

  • 221 x 5 groszy
  • 129 x 2 grosze
  • 320 x 1 grosz
  • 296 x 20 groszy
  • 25 x 50 groszy
  • 377 x 10 groszy

W sumie uzbierało się prawie 130 złotych.

13 uwag do wpisu “Zbierało się i…

    • biorąc pod uwage fakt, że piątaki i dwójki wybierałam czasem jak zamówiłam pizzę, to i tak nieźle😉 – ciężkie było jak cholera, myślałam, że mi torbę urwie

  1. Ja ma chyba parę tysięcy w groszach.Trzech facetów ma co nosić w spodniach:)
    W łazience, kuchni w kredensie i w paru innych miejscach mam koszyczki na drobne i inne takie schowki ( np. skarbonki chłopców, jak jeszcze byli chłopcami). Nie wszystkie banki za wymieniać za friko. NBP pobiera marze:) Durnowaty przepis jakiś mają🙂

    • ja poprosiłam o wpłatę na konto a nie wymianę, nie miała wyboru – zresztą miała taką sprytną maszynkę do liczenia… tylko posortuj drobniaki – wtedy nie będzie problemu

  2. w jednym irlandzkim tesco widzialam taka maszynke gdzie ludzie wrzucali drobniaki i maszynka im to liczyla i dawala z powrotem w „calosci”. Z tego co zauwazylam nikt tego nie sortowal tylko wrzucil caly sloj. Nie przyjrzalam sie dokladnie, widzialam raz w jakims tesco (nie moim lokalnym wiec nie maialm mozliwosci przyjrzec sie i obczaic dokladnie)

Skomentuj

