Łatwo nie będzie…

… ale podobno wyjdziemy z tego.

„Wątroba powiększona  o zaokrąglonych brzegach płatów ALT (GPT)  229,8 norma (0-60)”

Leczenie trochę potrwa, ale łez mam nie ronić i wyluzować nieco.

O wizycie w poradni nic Wam nie napiszę, bo sama nie wiem co o tym myśleć. Ale nie jestem dobrej myśli.

8 uwag do wpisu “Łatwo nie będzie…

  1. Trzeba być dobrej myśli, choć łatwo się to mówi… ale wierzę, że będzie dobrze i z całego serca Ci tego życzę.

    Wiesz, że jestem fanką Twoich wpisów,a szczególnie Małej Pierdoły i to że nie zawsze piszę, nie znaczy że mnie nie ma. Mam nadzieję, że z Małą będzie lepiej.

  2. Ad. wizyta w poradni & „nie jestem dobrej mysli” – natomiast JA jestem dobrej mysli. Bo moze w koncu skonczy sie ten serial rozstan, powrotow i niepewnosci.

    • w tym sensie, to oczywiście – będzie decyzja czy w prawo, czy w lewo już na kolejnym spotkaniu, Pan mu (nam) powiedział, że żeby nie było tak jak z ośrodkiem adopcyjnym, że przez półtora roku, aby na końcu Pan Mąż stwierdził, że nie da rady.

Skomentuj

