Pozegnalismy…

… Mała Pierdole dziś o 0:30. Zasnela spokojnie po całym dniu cierpień.

20130615-092419.jpg

7 uwag do wpisu “Pozegnalismy…

  1. W takich chwilach można jedynie przytulić. Z naszym pierwszym psiakiem byłem silnie związany emocjonalnie. Ostatni raz usypiał w moich objęciach. Z następnymi psami już tak silnie się nie wiązałem. Za jakiś czas zabierz jakiegoś psiaka ze schroniska, uszczęśliwisz życie zwierzakowi, a i sobie samej. Polecam tylko nie angażować silnie uczuć.

  2. Nawet nie wiesz jak mi przykro… ;(

    Dla mnie jedynym „lekarstwem” które podziałało, a i tak nie do końca był nowy psiak.

    Biedna psinka. Przynajmniej nie będzie już cierpiała. Bardzo mi smutno ;(

Skomentuj

