Urząd Skarbowy…

… na tę frazę większość z nas ma reakcję alergiczną. Ja chyba od wczoraj już też. Mało tego, że zajęli mi konto, bo Pan nie pomyślał, że można w jednym roku dwa razy się przemeldować i tym samym podlegać pod 3 urzędy skarbowe. To mają jeszcze nadpłatę podatku za 2012 w wysokości 6-krotnie wyższej niż zajęta kwota, wcale nie musieli robić nam obciachu w banku.

Idę zaraz do US jeśli nie przeproszą mnie na piśmie, to pójdę do sądu. To nie moja wina, że zatrudniają ludzi, którym się nie chce myśleć.

Wojna!

4 uwagi do wpisu “Urząd Skarbowy…

  1. … na tę frazę większość z nas ma reakcję alergiczną. Ja chyba od wczoraj już też. Mało tego, że zajęli mi konto, bo Pan nie pomyślał, że można w jednym roku dwa razy się przemeldować i tym samym podlegać pod 3 urzędy skarbowe. To mają jeszcze nadpłatę podatku za 2012 w wysokości 6-krotnie wyższej niż zajęta kwota, wcale nie musieli robić nam obciachu w banku.

Skomentuj

