Śniło mi się…

… dzisiaj, że wypadły mi wszystkie zęby. Podobno to nie dobrze, podobno na chorobą i/lub śmierć i podobno na pusty dom.

3 uwagi do wpisu “Śniło mi się…

  1. Nie dowierzam sennikom. Miałam kilka „proroczych” snów, ale wszystkie były realne, nie -symboliczne 😉
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny u mnie:)
    Twój blog jest bardzo ciekawy… kiedyś tu trafiłam i sporo poczytałam. Cieszę się, że ponownie na siebie trafiłyśmy 🙂

  2. kiedys tez milam takie sny, nie wiem czy ktos umarl w tym czasie, nie pamietam, ale bardzo mozliwe ze bylam chora, pamietam tylko ze mama mnie ostrzegala przed takim snem

Skomentuj

