Już drugi…

… dzień z rzędu budzi mnie… budzik. Do tej pory wystarczyło kilka pierwszych promieni słońca, a ja już stawałam na baczność. Od dwóch dni jednak nie mogę się obudzić. Znak to, znak że już jesień…

6 uwag do wpisu “Już drugi…

  1. Mam to samo, już od poniedziałku wstaję przy tych niemiłych dźwiękach. Może zatrudnię sobie jakiegoś kosa, coby od 5 próbował zastąpić techniczne zgrzytliwe urządzenie?:) Ale są też takie lampki ( zimą w sam raz), które stopniowo jaśnieją, jaśnieją, aż zaświeca pełnym światłem, czemu towarzyszą miłe uchu nagrania. i wtedy człowiek się czuje, jak o letnim poranku:) łatwiej powieki podnieść:)

Skomentuj

