Miałam napisać…

… o czyś ważnym. Ale przed chwilką zupełnie się wkurzyłam, PMS dołożył swoje i tym sposobem tego ważnego nie będzie.

Dlaczego się wkurzyłam? Otóż zadzwoniło do mnie jakieś bogu ducha winne dziecko z TNS Pentor (badania rynkowe) z tymi słowy: Dzień dobry, dzwonię z firmy tns pentor, jedna z fimr kablowych zleciła nam badanie rynku stąd mój telefon, czy mogę zając chwilkę? Pytam zatem: czy ta firma udostępniła jej również mój numer telefonu? Dziecko: tak. Dopytuję dalej: a jaka to firma zleciła? Dziecko: niestety tej informacji udzielić nie mogę. Ja (zupełnie niewinnie): pytam raz jeszcze, ponieważ zawsze pilnuję tego, aby nie udzielać zgody na udostępnianie moich danych trzecim stronom i nie udzielam zgody na przetwarzanie moich danych do celów marketingowych (a badanie rynku takim właśnie celem jest). Jeżeli nie udzieli mi Pani tej informacji, to pozwę do sądu Was a nie rzeczoną telewizję kablową.

Jak myślicie co się stało… oczywiście dziecko w panice się rozłączyło… a ja… cóż ja jutro wybiorę się do jedynej kablówki jakiej jestem klientem….

 

9 uwag do wpisu “Miałam napisać…

  1. Tutaj trzeba prosto i się nie bać, wiele osób nie zna i nie wie jakie ma prawa, a firmy to wykorzystują, element zaskoczenia, drugie, że przy podpisywaniu umowy z kablówką nie wiadomo czy nie było gdzieś zawarte w tekście, że mogą przekazywać dane osobom 3cim, ankiety są ok, ale niech robią to z głową, całkiem podobnie wygląda sprawa z bankami dzwoni ktoś do nas jeszcze często z zastrzeżonego numeru lub z CC i dla weryfikacji podajemy PESEL imię, nazwisko (panieńskie) a pewności nie ma że to z banku

    • Też o tym myślałam
      tylko,że cała dalsza rodzina tylko ten numer zna.To znaczy oprócz codziennych reklam od czasu do czasu mam telefon dotyczący pogrzebu.

Skomentuj

